Tuesday, 6 May 2014

Maxi


Istnieje tylko jedna zasada dotycząca wszelakiego tęsknienia, zapominania, tęsknieniu za zapominaniem czy zapominaniem o tęsknieniu: tęsknota nigdy, przenigdy nie będzie gorsza od przyzwyczajenia się do niej do takiego stopnia, że nie jest już jakąś gorzką anomalią codzienności, lecz zupełnie pozbawioną jakiegokolwiek smaku rutyną.

There is only one rule that applies to all sorts of missing, fotgetting, missing forgetting or forgetting about missing: longing will never be worse that getting used to it to such an extent, that it is no longer some bitter anomaly of everyday life, but completely tasteless routine.







^The pose is quite classy, tho







Dress, Jacket, Sunglasses - H&M, Sneakers - Converse, Rings - Claire's&River Island, 

Pictures&edit: Aleksandra Władyka

xx, Alice

17 comments:

  1. Ja nigdy nie przestanę tęsknić...
    Piękny strój, piękny.

    ReplyDelete
  2. Śliczna stylizacja! A i masz cudowną figurę ! :)

    ReplyDelete
  3. świetny set:) rewelacyjne połączenie maxi sukienki z trampkami:)
    pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie:-)
    www.thisisastylishworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. wow wspaniała stylizacja <3

    ReplyDelete
  5. Witaj!
    Lubie maxi, kocham ramoneski, a polaczone razem - zawsze robia na mnie wrazenie! Podwojne gdy widze u kogos do takiego zestawienia…trampki!! Ja sama musze jeszcze chyba do nich "dojrzec"… U Ciebie wyglada super!
    Pozdrawiam. Anka

    ReplyDelete
  6. Ogólnie nie jestem zwykle za sukienkami takiej długości,ale ta pozycja przekonała mnie,że wcale nie są takie złe.Gratuluję i dziękuję :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. fajnie wygląda. Jak pokazywałaś ją wczesniej na yt myslałam, że ma rozcięcie po drugiej stronie xd

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. świetna sukienka, okularów zazdroszczę!

    ReplyDelete
  9. ślicznie ci w tej sukience ;)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ładne zdjęcia i super kurtka :)

    agatinna.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Pięknie wyglądasz :) Młodość, wdzięk,luz, bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  12. Jezu, dla mnie geenialne! Chyba ulubiona stylizaca z całego bloga <3 tak swoją drogą, jeśli spojrzy sie na twoje pierwsze posty, to jest tak ogromny postęp. Idelanie!

    ReplyDelete
  13. powiem tak- REWELACJA!<3
    pięknie i bardzo Ci pasuje:)

    ReplyDelete
  14. uwielbiam takie połączenia! Piękna sukienka :)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete

Thank you for all of your lovely comments, I always appreciate your opinion! However, I do not 'follow for follow'. Love you and thank you for making me smile x.