Thursday, 17 April 2014

Jeans overalls


Jestem w stanie znieść wiele rzeczy. To, że przypaliłam sobie śniadanie. To, że autobus mi uciekł sprzed nosa. Nawet to, że mama nie omieszkała zapomnieć o moich imieninach, niezmiernie hucznie obchodzonych zazwyczaj wśród mojej familii. Ale nie jestem w stanie zaakceptować tego, że po 9 sezonach genialnego serialu producenci postanowili zaprezentować zadbany i starannie wypielęgnowany środkowy palec całej widowni, zamykając produkcję w sposób nie tylko smutny i dobijający, ale czysto chamski. No bo po co oglądać całe 9 sezonów, jeśli widzi się takie zakończenie? Wiecie, jutro śniadanie może mi wyjść już całkiem smaczne, Pan Kierowca siląc się na uprzejmość (bo przecież Triduum Paschalne, jak być kiedyś miłym to tylko teraz) może zatrzymać się kiedy będę wypluwać sobie płuca dobiegając do autobusu, a mama, no cóż, może będzie pamiętać przynajmniej o urodzinach. A z serialem co? Nic. Bo się skończył. I nie ma już nic 'następnego'. Ale o co mi dziś w ogóle chodzi, pisząc w Wielki Czwartek o serialu, na domiar złego nie wiadomo jakim i po co? Otóż, pamiętajcie że nie musicie pisać tak beznadziejnego zakończenia. To wy wybieracie. Jesteście realizatorami i producentami. Jeśli chcecie, by zakończenie było legendarne, uczyńcie je takim. I pamiętajcie, jutro Wasze śniadanie wcale nie musi być spalone.

I am able to bear a lot of things. The fact, that I burned my breakfast. The fact, that I missed the bus. Even the fact, that my mum somehow managed to forget about my name day, which is usually pompously celebrated in my family. But what I am not able to accept is that after 9 seasons of genius tv series producers decided to present us their beautiful middle finger, closing the production not only in sad and depressing way, but also just rudely. Because why would we watch all 9 seasons, when we see such ending? You know, tomorrow's breakfast may turn out pretty well, Bus Driver trying to be polite (Easter time, if not now then when?) may stop the bus for me and mum, well, maybe at least she won't forget about my next birthday. And what about the series? Nothing. Because it's over. And there is no 'next' anymore. But what is really my point, writing on Maundy Thursday about series you don't even know about? Remember, you don't have to write such shitty ending. You are the one in charge. You are the producers. If you want the ending to be legendary, make it legendary. And bear in mind, tomorrow your breakfast doesn't necessarily have to be burned.













Overalls - Romwe, Shirt - noname, Jacket, Sunglasses, Loafers - H&M, Bag - Letterbag, 


Pictures: Karolina Żmuda

xx, Alice


17 comments:

  1. Świetne ogrodniczki :D

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. I LOVE your outfit! The overalls, the shoes, the bag, just perfect!

    xoxo, Rona from threepinkcats

    ReplyDelete
  3. Widać miałaś trochę pechowy dzień, śliczny zestaw :)

    ReplyDelete
  4. śliczne są te ogrodniczki ♥

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. O którym serialu mówisz, czyżby "How I met yours mother?"

    ReplyDelete
  6. Zakochałam się w tych ogrodniczkach!

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Śliczne ogrodniczki ! *__*
    Kocham twoje filmiki na yt <33
    mylife-aleksandra.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ja chce taka torbe *.* !!! Kocham twoj styl ubierania i szczerze zazdroszcze ;)
    http://panimilia.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. super te ogrodniczki ;) i w ogóle wszystkie zdjęcia!

    ReplyDelete
  10. Te zdj są przecudowne ! Chyba najlepsze z całego bloga ! <3
    "How I met yours mother" [*]
    Mam nadzieję że śniadanie się udało <3

    ReplyDelete
  11. Śliczny strój!
    Obserwuję - julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Zastanawiałam się nad kupnem tych właśnie ogrodniczek, są świetne. Niestety miałam spory problem ze stroną romwe i mnie mocno oszukali, dlatego sama nie wiem co o tym wszystkim myśleć. Często u nich zamawiasz? Jesteś zadowolona z ich produktów?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojej, naprawde? Ja mam 3 rzeczy od nich, ze wszystkich jestem jak najbardziej zadowolona (moze poza tym, ze dlugo produkt idzie, ale to wiadomo bo wysylane standardowa darmowa przesylka zza granicy) i szczerze mowiac to znam pare osob ktore od nich zamawialo i wszyscy mowia o Romwe bardzo pozytywnie! x

      Delete

Thank you for all of your lovely comments, I always appreciate your opinion! However, I do not 'follow for follow'. Love you and thank you for making me smile x.